海风

手机拍,乐活族。
Lark In The Clear Air - Cara Dillon

深空·游牧族:

Dear thoughts are in my mind  
这甜蜜的想法在我的思绪中 
and my soul it soars enchanted,  
我的心绪像被施法般沉醉 
As I hear the sweet lark sing  
就像云雀清脆甜美的歌声 
in the clear air of the day,  
在那清澈纯净的空气中 
For a tender beaming smile to my hope has been granted, 
他有着我一直向往的那温暖阳光般的笑容, 
And tomorrow 
he shall hear all my fond heart
longs to say. 
明日他将知晓我长久以来的爱慕之心 
I will tell him all my love , 
我要他懂得我所有的爱 
all my soul's pure adoration, 
纯净的心灵充满了敬仰 
And I know he will hear my voice
我知道他一定会听到我的心声 
and he will not answer me nay, 
而且他一定不会令我伤心 
It is this that gives my soul
all it's joyous elation, 
这是给我心灵带来快乐的源泉 
As I hear the sweet lark sing
就像云雀清脆甜美的歌声 
in the clear air of the day. 
在那清澈纯净的空气中 
It is this that gives my soul
all it's joyous elation, 
这是给我心灵带来快乐的源泉 
As I hear the sweet lark sing
in the clear air of the day. 
就像云雀清脆甜美的歌声,在那清澈纯净的空气中


评论

热度(2)